Wij zouden het liefst willen dat elke bestelling aan de verwachtingen voldoet en past, helaas weten wij ook dat dit niet realistisch is! Mocht een artikel niet passen of het toch nèt niet zijn, volg dan onderstaande stappen:

LET OP: dit is niet van toepassing op aankopen die zijn gedaan in onze fysieke boutique. 

 

Stap 1:

Stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl met de volgende informatie:

- ordernummer

- item(s) retour

- reden van je retour

Wil je een item ruilen voor een andere maat? Vermeld dit in je retouraanmelding. Wij zullen dit item voor je reserveren (mits in voorraad) en bij ontvangst van de retour deze opnieuw toesturen.

LET OP: De items moeten binnen 14 dagen na ontvangst bij ons zijn binnengekomen. 

 

Stap 2:

Stuur de items in originele verpakking met pakbon retour naar:

Amé Boutique

Nieuwstraat 52

3311XR Dordrecht

 

Het is ook mogelijk de retournering af te geven in onze boutique. Het aankoopbedrag wordt niet contant terugbetaald, maar teruggestort op uw rekening of creditcard. 

 

De consument is zelf verantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending. Zoekgeraakte retourneringen  worden niet terugbetaald.

 

De retournering wordt alleen geaccepteerd, wanneer is voldaan aan onderstaande voorwaarden:

- De items dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour zijn binnengekomen. Buiten dit termijn wordt de retournering NIET geaccepteerd, om welke reden dan ook. 

- De items moeten in originele staat (en/of verpakking inclusief tag) verkeren. Schoenen dienen te worden geretourneerd in originele doos (de doos zelf mag niet worden gebruikt als verzendmateriaal). 

- Als je items uit de SALE wilt retourneren, zal er een waardebon worden uitgeschreven (geen geld terug). SALE items met 60% of meer korting mogen niet worden geretourneerd. 

- De items mogen niet zijn gedragen/ gebruikt

- De items mogen geen (make-up) vlekken of sporen zoals rook- en kookluchten bevatten

- Badkleding mag vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd

- Oorbellen mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd 

- Artikelen van the Giftlabel en geuren kunnen niet worden geretourneerd

 

Stap 3:

Als het item/ de items voldoen aan onze voorwaarden zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Het aankoopbedrag zal binnen 5 werkdagen op uw rekening of creditcard worden teruggestort, afhankelijk van de snelheid van de banken.

 

Indien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan zullen wij de retournering niet accepteren. Let op: de consument is zelf verantwoordelijk voor het opnieuw toezenden van de niet geaccepteerde retournering, Voorkom onnodige kosten en houdt rekening met onze voorwaarden.