Ik wil graag een artikel bestellen, hoe valt dit artikel?

We vermelden op de site per artikel hoe deze valt. Je vindt hier het maatadvies, pasvorm en eventuele extra informatie. Wil je meer informatie ontvangen? Stel je vraag in onze chatfunctie of stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl.

 

Het artikel is uitverkocht, wat nu?

Helaas, je grijpt net mis. Wij doen ons uiterste best om producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Dit is niet altijd mogelijk. Als een product weer op voorraad komt laten wij dit altijd weten via ons social media kanaal! Komt deze niet meer voorraad, wees niet getreurd! Wij zullen de collectie dan weer aanvullen met nieuwe artikelen!

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct de orderbevestiging. Het kan gebeuren dat deze in je spambox terecht is gekomen. Check dit eerst! Mocht je de orderbevestiging niet vinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens tijdens het bestelproces. Stuur een e-mail met je ordernummer en een printscreen van je betaling naar info@ameboutique.nl. Wij zoeken dit dan verder voor je uit!

 

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?

De klant is zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het invullen van een verkeerd adres. Controleer je adres, voordat je de bestelling plaatst. Toch een verkeerd adres ingevuld?  Stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl met daarin je ordernummer en het juiste adres. Is je bestelling nog niet meegegeven met de postbezorger dan kunnen wij kijken wat wij nog kunnen doen. Is je bestelling als meegenomen dan kunnen wij niets meer wijzigen. Wij zullen wachten tot het pakket retour komt.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik nu doen?

Stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl. Is je bestelling nog niet meegegeven met de postbezorger dan kunnen wij kijken wat wij nog kunnen doen. Is je bestelling als meegenomen dan kunnen wij niets meer wijzigen.

 

Is het mogelijk een artikel te reserveren?

Helaas is het via de webshop niet mogelijk een artikel te reserveren. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €5,95 voor bestellingen onder de €100. Voor bestellingen boven de €100 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht!

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.

 

Maandag: tot Vrijdag: voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden

Vrijdag na 15:00 uur besteld – Zaterdag – Zondag: Bestelling wordt maandag verzonden

 

Ben je woonachtig in de buurt van Dordrecht? Je kunt je bestelling ook komen ophalen in de boutique!

 

Naar welke landen versturen jullie?

Op dit moment versturen wij pakketten binnen Nederland, België en Duitsland. In de toekomst willen wij dit verder uitbreiden! Zou je toch heel graag iets willen bestellen? Stuur dan een e-mail naar info@ameboutique.nl. Wij zullen dan naar een eventuele oplossing zoeken!

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling bij het eerste PostNL punt wordt gescand ontvang je een verzendbevestiging met hierin je Track & Trace nummer. Je kunt hiermee je pakket volgen! 

 

Mijn artikel is beschadigd of ontbreekt, wat moet ik doen?

Onze excuses hiervoor. Maak hier direct een melding van door een e-mail te sturen naar info@ameboutique.nl. Vermeld hier in je ordernummer,  artikel, en stuur een foto van je klacht mee. Wij zullen het probleem onderzoeken en proberen zo snel mogelijk tot een passende oplossing te komen.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl met de volgende informatie:

- ordernummer

- item(s) retour

- reden van je retour

Wil je een item ruilen voor een andere maat? Vermeld dit in je retouraanmelding. Wij zullen dit item voor je reserveren (mits voorradig) en bij ontvangst van de retour deze opnieuw toesturen.

 

Wat zijn de retour voorwaarden?

- De items dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour zijn binnengekomen

- De items moeten in originele staat (en/of verpakking inclusief tag) verkeren

- De items mogen niet zijn gedragen/ gebruikt

- De items mogen geen (make-up) vlekken of sporen zoals rook- en kookluchten bevatten

- Badkleding mag vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd

- Oorbellen mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd

- Sales artikelen mogen niet worden geretourneerd.

 

Mijn artikel voldoet niet aan de retour voorwaarden, wat moet ik doen?

Wij kunnen de artikelen niet retour nemen als deze niet aan de voorwaarden voldoen. Op bovenstaande voorwaarden wordt ook geen uitzondering gemaakt. Let op: wanneer je een item dan alsnog retour stuurt, zijn de kosten voor het opnieuw toezenden voor jezelf. Voorkom onnodige kosten en retourneer volgens ons beleid.

 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als consument zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Deze kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Bewaar het Track & Trace nummer van je retourzending goed! Zonder Track & Trace nummer worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

 

Kan ik mijn bestelde artikelen omruilen voor een ander artikel?

Dit is helaas niet mogelijk! Het is alleen mogelijk om een besteld artikel om te ruilen voor een andere maat van hetzelfde artikel, mits op voorraad. Wil je een ander artikel ontvangen, zal je je aankoop retour kunnen sturen. Wanneer deze voldoet aan de retour voorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag terug betalen. Voor het ontvangen van een nieuw artikel, kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

 

Ik heb een verkeerd bedrag terugbetaald gekregen, wat doe ik nu?

Stuur een e-mail naar info@ameboutique.nl met je ordernummer en wat er verkeerd is gegaan. Wij zullen dit direct verder uitzoeken. Mocht er te weinig zijn terugbetaald, dan zullen wij dit verschilbedrag binnen 5 werkdagen terug betalen.